Покупка в інтернет-магазині: як не потрапити у халепу, розповів харків'янин

10.01.2014 09:21 Суспільство
http://lht.su/ http://lht.su/
Чи не найголовніше правило безпечної покупки в Інтернеті – вибір надійного, перевіреного часом магазина.

Визначити солідний магазин досить просто. Він працює не один рік. На сайті обов’язково зазначено юридичну адресу, реквізити банку і стаціонарні телефони.

Окрім цього, хороший магазин має багатий вибір товарів, професійно зроблений сайт, а менеджери завжди на зв’язку. Якщо інтернет-магазин працює сумлінно, у Всесвітній мережі обов’язково буде багато позитивних відгуків від клієнтів. Підказкою доброчесної крамниці також виступає високий рейтинг у пошукових мережах Інтернету.

Читайте також: ЯК НЕ ПОТРАПИТИ У ХАЛЕПУ, КУПУЮЧИ В ІНТЕРНЕТІ. ПОРАДИ ХАРКІВ'ЯН-ШОПОГОЛІКІВ

Харків’янин Захар Поляк – активний користувач інтернет-крамниць. Студент купує там усе, що коштує більше 100 гривень. Нещодавно 22-річний юнак вирішив придбати дзеркальний фотоапарат. Обрав магазин, де Захара порадувала прийнятна ціна на бажану модель фотокамери. Від покупки хлопця не відвернули навіть наявність не дуже добрих відгуків про магазин в Інтернеті.

– Забрав я товар у офісі магазину, – розповідає Захар, – а вдома вже розглядав більш детально, і помітив відсутність паспорта до пристрою. Зателефонував до магазину в Київ – кажуть, що відправили все. Телефоную у харківський офіс, де забирав фотокамеру, – мені обіцяють розібратися з проблемою. Чекав близько двох тижнів, а потім мій терпець увірвався і я написав свою історію на сайті товарного каталогу Hotline.ua. Мені майже одразу передзвонила менеджер інтернет-магазину і запропонувала вирішити проблему.

Це одна з типових ситуацій, коментує історію Захара Порляка юрист Наталія Лисенко.

– Треба брати до уваги, що при користуванні інтернет-магазином споживач має ті ж самі права, що і при покупці у звичайному магазині. І обов’язки у віртуальних магазинів такі самі, як і у звичайних. Так, у момент доставки або передачі товару споживачеві інтернет-магазин зобов’язаний письмово повідомити всю інформацію про товар і умови його експлуатації, про безпеку товару, надати технічну документацію, опис протипоказань та інші відомості. До того ж, у даному випадку споживач мав право повернути товар протягом 14 діб.

Ще одне важливе питання: якому способу оплати віддати перевагу. Більшість інтернет-магазинів пропонують сплатити товар декількома способами. Це може бути оплата через електронний гаманець, розрахунок пластиковою платіжною карткою або готівкою – кур’єру, що доставив замовлення. Щоб уникнути можливих проблем, краще віддати перевагу останньому способу оплати. У цьому разі можна упевнитися, який товар ви придбали, перш ніж віддавати за нього гроші. При розрахунку карткою варто дізнатися, чи бере магазин додаткову комісію. «СК» бажає своїм читачам вдалих покупок.

Катерина Терещенко, матеріал з газети "Слобідський край" №140 від 23.11.2013

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта