Новації харківської Укрпошти: SMS та оформлення кредитів
З розвитком високих технологій, пануванням Інтернету пошті слід модернізуватися, аби витримати конкуренцію.
Що сьогодні є пріоритетом для «Укрпошти» і які перспективні напрями розвитку. На ці питання кореспонденту "СК" відповів очільник очільник Харківської дирекції Українського ДП "Укрпошта" Едуард Баглаєнко.
– Значну частину роботи, як і до цього, складає доставка та виплата пенсій і соціальної допомоги населенню. Пошта – єдина установа, яка здійснює ці функції в усіх населених пунктах області. Важливим фактором захищеності громадян (у тому числі з обмеженими фізичними можливостями та похилого віку) є забезпечення виплат безпосередньо вдома.
Читайте також: Новий набір харківського поштаря: велосипед, спецвзуття, пенсія та пакет документів
Серед інших послуг, які ми надаємо, – оформлення документів на видачу кредитів, кур’єрська доставка, страхування, електронні послуги (електронні повідомлення, термінові перекази, пересилання поштових відправлень із СМС-повідомленням, електронні квитки). Цей перелік доповнюють уже традиційні – доставка посилок, бандеролей, простих і рекомендованих листів, передплата на періодичні видання, здійснення грошових переказів, прийом платежів тощо. Зараз стрімко розвиваються банківські послуги: ми у відділеннях видаємо кредити, приймаємо гроші на депозити. Поки працюємо з двома банками, та їх перелік поповнюватиметься.
Хочу зауважити, що як національний оператор ми несемо відповідальність за якісне надання послуг поштового зв’язку, і наше завдання – бути ефективними на цьому шляху.
Тетяна Лісна, матеріал з газети "Слобідський край" №103-104 від 31.08.2013