ПриватБанк компенсує втрати клієнтів через подвійну конвертацію валют
У тому числі інтернет-магазинах, якщо оплата здійснювалася в гривні, а не у валюті.
Як повідомила прес-служба банку, ПриватБанк поверне клієнтам гроші, які вони втратили через подвійну конвертацію, до 10 січня. Щоб уникнути втрат клієнтів у майбутньому, з 4 січня банк обмежив будь-які транзакції, у разі яких конвертація гривні у валюту відбувається на боці магазину.
«Багато наших клієнтів через нестійкість курсу національної валюти та специфіку міжнародних розрахунків зіткнулися із ситуацією, коли під час оплати за кордоном у гривнях з картки списувалася сума, що відрізнялася від тієї, що зазначена продавцем, – йдеться в повідомленні прес-служби ПриватБанку. – Ми вирішили компенсувати ці втрати клієнтам».
Як зазначають у банку, відшкодування всіх витрат клієнтів за закордонними операціями здійснюються у валюті (долари або євро), тому під час проведення операції в закордонному магазині в гривні відбувається подвійна конвертація. Щоб уникнути цього, більшість інтернет-магазинів дають клієнтам можливість обрати валюту оплати. У таких магазинах треба розраховуватися доларами або євро.
Якщо ж магазини самостійно конвертують валюту без згоди клієнтів (наприклад, Next, Wizzair, Google Adwords), клієнтам потрібно розплачуватися з доларової картки. Відкрити доларову картку можна безкоштовно в Приват24. При цьому клієнти ПриватБанку отримають можливість переказувати гроші з гривневої картки на доларову в еквіваленті 100 доларів на день.