Пошкоджено лічильник води: що робити
Як пояснила начальник Кремінського бюро правової допомоги Зоя Жадан, права, обов’язки та відповідальність споживача послуг регламентуються Правилами надання послуг з ентралізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630. Відповідно до пунктів 17, 21 Правил, послуги з водовідведення оплачуються споживачем з розрахунку об’єму витрат холодної та гарячої води згідно з нормативами споживання або показаннями засобів обліку води.
У разі відсутності у квартирі та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку води і теплової енергії плата за надані послуги справляється згідно з установленими нормами споживання: з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення – з розрахунку на одну особу та на ведення особистого підсобного господарства.
«Інші наслідки користування названими видами послуг без засобів обліку або несанкціонованого втручання і підключення до мережі не передбачені, – підкреслила юристка. – Якщо постачальник Вас звинуватить у тому, що Ви «відмотали воду», це можна оскаржити: спочатку листом (обов’язково письмово), а потім, якщо це не допоможе, то позовом до суду. Але наразі зарано говорити про звинувачення, якщо Ви самостійно і практично відразу повідомите про те, що у Вас склалася така ситуація з лічильником».
Читайте також: Як оформити інвалідність: перелік документів та правила дій