Реклама Гугл - як саме вона працює?
PromoПро те, як налаштувати контекстну рекламу Google Ads читайте тут https://adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads.
У чому переваги контекстної реклами Google?
Реклама – це ключовий елемент комплексного Інтернет-маркетингу. Реклама Гугл має безліч переваг:
- просте та доступне управління;
- можливість швидкого залучення перших клієнтів;
- гнучкі налаштування, можливість контролю бюджету;
- висока результативність за низької вартості кліка.
Важливий плюс – можливість налаштування ремаркетингу. Його мета – повернути на сайт відвідувача, який залишив сторінку без покупки. Ремаркетинг може бути динамічним, коли потенційному покупцеві демонструються рекламні повідомлення з конкретними товарами, які він переглядав (можливо навіть на сайтах конкурентів).
Існують інші види ремаркетингу. Хороший результат показують товарний, крос-девайсний та пошуковий ремаркетинг.
Плейсменти для демонстрації рекламних повідомлень
Контекстні рекламні кампанії Google AdWords дають змогу вибрати майданчики для розміщення оголошень. Основні плейсменти контекстної реклами:
- пошукова видача Google;
- сайти пошукових партнерів у КМС;
- Гугл пошта;
- відеохостинг YouTube;
- Google Maps.
Для оцінки ефективності майданчика потрібний своєчасний аудит. Перші результати послуги контекстної реклами можна відстежувати вже через місяць після запуску.
Види рекламних кампаній: як вибрати?
Існує кілька видів рекламних кампаній. Щоб впливати на аудиторію зі сформованою потребою, доцільно використання реклами в пошуку. Тут можна застосовувати три види оголошень (адаптивні, текстові та динамічні).
Щоб заявити аудиторії про новий продукт та стимулювати зацікавленість торговою маркою, актуальні медійні оголошення в мережі сайтів-партнерів Google. Показ оголошень здійснюється тим користувачам, які відвідують певні сайти (наприклад, пов'язані з продукцією, що просувається). Тут актуальні графічні, медійні оголошення та лайтбокси.
Які типи таргетингу існують у Google рекламі?
У будь-якій КМС по дефолту налаштований оптимізований таргетинг, що дозволяє системі вибирати користувачів, які гарантують конверсію. Можна вибрати інші варіанти таргетингу:
- аудиторний;
- контекстний;
- з орієнтацією на тип пристрою.
Виходячи з портрета цільової аудиторії доцільно налаштовувати різні види таргетингу, комбінувати їх, дотримуючись балансу. Важливо використати креативні заголовки. Необхідно здійснювати аудит майданчиків, на яких будуть показуватись повідомлення, та перевіряти автоматично призначені ставки.