Що робити, щоб залишатися на зв’язку після обстрілу
Масована ракетна атака, яка сталася 10 жовтня, призвела до чисельних перебоїв із мобільним інтернетом і мобільним зв'язком у різних регіонах України. Зазначені перебої пов’язані з пошкодженням інфраструктури як безпосередньо операторів, так і підприємств енергетичного сектора. Сьогодні і оператори, і представники екстрених служб працюють для того, щоб якомога швидше відновити електроживлення та стабільний мобільний зв'язок.
Наразі перебої фіксують у низці регіонів, а саме: проблеми з доступністю мобільного інтернету – в Хмельницькій, Львівській, Полтавській області, а також у Харкові, Житомирі. У багатьох населених пунктах наявні проблеми з мобільним зв’язком.
Саме тому, якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом.
Як саме це зробити?
- Вимкніть автовибір мережі:
Android
Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob
iOS
Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob - Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.
- Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
- Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах
Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження
медіа» - Не можете додзвонитися – напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму – можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати «швидку» чи ДСНС.
Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.
- Якщо в інших користувачів зв'язок працює:
• перезавантажте телефон;
• вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
• спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої. - Якщо зв'язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв'яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що можна дістатись туди безпечно.
- Якщо ж в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури через бойові дії. Повідомляти про це оператору не потрібно.
Нагадуємо про необхідність зберігати тишу онлайн та не поширювати фото- чи відеоматеріалів із результатами ударів рашистів по об'єктах телеком-інфраструктури.