Що вимагати від інтернет-продавця, щоб купівля була безпечною

Як пояснив адвокат Роман Чумак, відносини, що виникають між покупцем та продавцем товарів і послуг в Інтернеті, не відрізняються від традиційних правил купівлі-продажу. Продавець повинен надати споживачеві інформацію про:
1) найменування продавця та його місцезнаходження;
2) порядок прийняття претензії;
3) основні характеристики продукції;
4) ціну, включно з платою за доставку;
5) умови оплати;
6) гарантійні зобов’язання та інші послуги, пов’язані з утриманням чи ремонтом продукції (як правило, це така ж гарантія від виробника, як і в магазинах);
7) інші умови поставки;
8) мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки продукції;
9) вартість телекомунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;
10) період прийняття пропозицій;
11) порядок розірвання договору (у більшості інтернет-магазинів така інформація на сайті відсутня).
Читайте також: Форвардний контракт у нерухомості: які є ризики
Роман Чумак пояснив, що у разі, якщо інше не передбачено договором, продавець повинен поставити товар не пізніше 30 днів з моменту одержання згоди споживача на укладення. У разі відсутності товару він повинен повідомити споживача не пізніше 30 днів з моменту укладення договору.
Для того щоб виправити ситуацію, пов’язану з недобросовісністю продавця, достатньо звернутися з відповідною заявою про порушення своїх прав до суду або Держпродспоживслужби України.
Читайте також:
Шлюб до 18 років: як зареєструвати на законній підставі