Акція на техніку. Як харків’ян нагрівають під Новий рік
Під Новий рік, коли народ гарячково шукає подарунки, магазини з технікою підсовують довгоочікувані “знижки”. Новорічні акції вони готують з літа. У результаті людина перед Новим роком може придбати телефон зі знижкою, але заплатить за нього навіть більше, аніж той коштує насправді. Як це відбувається, поділилася секретом маркетолог Ольга Ланко. По-перше, найчастіше знижки робляться на ті товари, які погано продаються. Оскільки при слові «акція» у людей загоряються очі, то вони можуть придбати і непопулярну модель, аби тільки зі знижкою.
– Звісно, якщо людина йде до магазину за конкретною моделлю, то вона придбає те, що запланувала, – каже Ольга Ланко. – Але якщо, приміром, дівчина заходить до магазину і ще не знає, який телефон придбати, але він має бути червоний, сенсорний і щоб мав велику карту пам’яті, а акційна модель відповідає цим вимогам, то вона обов’язково купить її.
Читайте також:Зіпсовані парфуми під ялинку. Харків’яни ризикують придбати старий товар
Звідки ж береться акційна ціна? Починаючи з осені, у магазинах щотижня потроху підвищують ціни на товар. Перед новорічними святами ціну, яка зросла за весь цей період, перекреслюють і ставлять нову – нижчу.
– Насправді ціна раніше була набагато нижчою. Вони ніби роблять знижку, але не у збиток собі. Своє вони заробляють, – каже Ольга Ланко.
Після новорічних свят ціна знову падає, оскільки попит на товар знижується.
За схожою схемою надають кредити під 0 % на техніку. На таку чудо-акцію найчастіше також обирається модель товару, яка, за статистикою, продавалася не дуже добре. І знову ж таки, починаючи із серпня потроху підвищують на неї ціну.
За словами фахівця, у переважній більшості люди не стежать за тим, як змінювалася ціна на ту чи іншу модель протягом певного періоду, тому не можуть помітити, що їх дурять, і з легкістю потрапляють на цей гачок.
Інна Пирлик, матеріал з газети "Слобідський край", № 149 від 14.12.2013 р.