З маркетингу — на передову: історія Дмитра зі 113-ї бригади ТрО
Дмитро з позивним «HELL» – військовослужбовець 113-ї окремої бригади Сил територіальної оборони ЗСУ. До повномасштабного вторгнення він працював директором з маркетингу та IT в одному з трьох франчайзі KFC в Україні.
Про це повідомляє «Слобідський край» з посиланням на 113-ту окрему бригаду Сил територіальної оборони ЗСУ.
У жовтні 2024 року Дмитро вирішив стати на захист України. З батальйоном допомагала визначитися теща, каже Дмитро, саме вона вже служила і порадила, до якої бригади та підрозділу варто доєднатись. Позивний «HELL» узяв ще з геймерських часів — саме такий нік мав у іграх.
Служба чоловіку сподобалася з перших днів, говорить, не було принижень чи безглуздих завдань. Була змога адаптуватися, пригадати навички пілотування — адже ще до мобілізації проходив курси FPV-пілота.
«Колектив — як єдиний механізм. У підрозділі панує довіра та взаємопідтримка. Бійці працюють злагоджено, допомагають один одному морально, а це надзвичайно важливо в бойових умовах. Найяскравіші моменти — під час боїв. Особливими стали й перші вильоти за державний кордон України, коли вперше вдалося подолати дистанцію в 20 км, хоча до того максимум був 8,5 км», — розповідає Дмитро.
Захисник зізнається, настрій не завжди оптимістичний, особливо зараз, коли цивільне населення все більше «відгороджується» від війни.
«Якщо допомоги стане менше, ми все одно будемо битися, боротися. У нас немає іншого вибору, за нами Україна», – зазначає військовий.
Раніше ми писали про кінологічну пару Бігі та Тимура, які вперше побачилися понад два роки тому. Тоді службових собак повернули з евакуації із заходу України, адже у Харкові ситуація трохи покращилася.
Читайте також:
У Харкові зафіксували новий температурний рекорд