Як повідомити про відсутність зв’язку: новий сервіс у Дії
У «Дії» запустили новий сервіс, який допоможе налагодженню зв’язку. Тепер ви можете повідомити про проблеми зі зв’язком та Інтернетом – завдяки цьому фахівці зможуть швидше виправити ситуацію.
Якщо у вас довго вантажаться сторінки, не йде дзвінок або не відкривається TikTok чи інша соціальна мережа – повідомляйте про це в «Дії». Послугу ви знайдете одразу на головному екрані застосунку.
Повідомити про відсутній звʼязок у «Дії» дуже просто:
- заходите у розділ «Відсутній звʼязок» на головному екрані «Дії»
- даєте одноразовий доступ до геолокації та описуєте ситуацію.
Виникає логічне запитання: як відправити заявку, якщо Інтернету немає. Для цього заздалегідь завантажте «Мапу незламності» – можете зробити це просто зараз.
Вона знадобиться і в інших випадках, наприклад, коли шукаєте укриття або найближче місце з генератором.
А далі, якщо у вас зникне Інтернет, залишайте заяву в «Дії», вона автоматично відправиться, коли повернеться звʼязок.
Заяву отримає Національна комісія, яка здійснює регулювання зв’язку. Вона дізнається про місця, де все ще є проблеми з Інтернетом і звʼязком, і спільно з операторами виправлятиме ситуацію.
Раніше ми писали про те, що скоро електронні направлення та рецепти надходитимуть у застосунок «Дія»
Також ми писали, що Мінцифра створила новий інструмент, який дозволить отримувати усі виплати на одну картку – вона називається «Дія.Картка».
Читайте також:
Масниця: коли та як святкуємо цьогоріч