Як працювати на Upwork: детальна інструкція
Promo
Визначаємо портрет клієнта
Щоб продавати свої послуги на зарубіжних платформах, потрібно ретельно підготуватися: знати чіткі кроки, які потрібно зробити для зростання і реальних доходів. Відразу хочу звернути увагу: якщо ви фрілансер початківець, то вам швидше за підійде стаття, яку можна прочитати тут.
Отже, для початку давайте з'ясуємо: хто ваш клієнт. Найбільш за все замовники цінують досвід і спеціалізацію в конкретній сфері. За це і готові платити значно більше. Для багатьох агентств, які наймають на роботу фрілансерів звичайна норма задавати високий темп.
При цьому вони платять невеликі суми але стабільно. Знайти свого прямого клієнта — це значить отримати значно вищу оплату за свою роботу. Але кожен клієнт повинен відчувати себе «особливим». Отже, кожен фрілансер повинен розуміти, що є два типи клієнтів:
- які платять ретельно, але вимагають швидко;
- які платять багато, але вимагають ретельно.
Який тип клієнтів ваш? Вирішуйте!
Ще одна причина, яка мотивує продумувати свої ставки — фінансова. На Апворке кожна ставка платна. Оплата в коннект, а це 12 доларів за кожні 14 ставок. Тому, немає сенсу витрачати час і гроші в пошуках «не тих» клієнтів. Вузькоспеціалізовані експерти завжди отримують високу плату за свої послуги.
В ідеалі, складіть для себе чек-лист клієнта, який точно вам не підходить. Такий підхід допоможе:
- заощадити нерви;
- «Відсіяти» сумнівних клієнтів;
- забути про негативні відгуки.
Підготовка КП
Для того, щоб вас побачив потрібен клієнт, необхідно правильно скласти свою комерційну пропозицію. Отже, ваша пропозиція має чітко відповідати на питання:
- Що я собою представляю;
- Мої пропозиції;
- Що ви отримаєте в результаті співпраці;
- Відгуки;
- Заклик до дії.
Важливі моменти
- Намагайтеся звертатися до клієнта по імені. Вам не проблема, а йому приємно.
- Якщо є можливість використовувати посилання на процес своєї роботи — користуйтеся цим. Наочність допомагає «розслабити» клієнта і легко віддати вам свої гроші за надані послуги.
- Обов'язково в кінці заклик до дії!
Чітко потрапити в потреби клієнта — справжнє мистецтво, але навчитися цьому варто.
Підготовка свого профілю
Ваш профіль на Upwork — це «діамант», який повинен привертати до себе клієнтів. Важливими складовими профілю повинні бути:
- Ретельно продумане комерційну пропозицію з потрібними навичками.
- Налаштування на ключові слова.
- Лідогенераціі на вашого клієнта.
Лідогенерація
Клієнт зайшов на вашу сторінку, значить, ви його зацікавили. Чи не написав? Не проблема. Причин може бути багато: забув, передумав, відклав. Продумайте деталі: налаштуйте розсилку і нагадайте про себе. З іншого боку, пропозиція без толку — не варіант. Купа втраченого часу і відсутність прибутку. Головний результат — отримати клієнта з ліда.
Пошук проектів виходячи з портрета клієнта
Чітко дотримуйтеся попередньо визначеного профілю клієнта. Зміни, звичайно, потрібно вносити, але після кількох виконаних проектів. Не очікуйте відразу знайти ідеальний проект: замовлень може довго не бути. Але одного разу трапиться «безцінний» проект.
Продажі
Якщо клієнт задає питання, ні в якому разі не ігноруйте його. Відповідайте на будь-які питання, навіть найдивніші. Найкраще, коли всі питання і, відповідно, відповіді прості і короткі. У вашому спілкуванні є 2 важливих моменти:
- швидкі відповіді на питання;
- інтерес до проекту.
Висновки
Якщо ви дійсно хочете ефективно працювати і при цьому отримувати високооплачувані замовлення - притримуйтесь порад, що написані вище.
Також радимо почитати цей блог: https://danbuzan.com/