Якість товарів і послуг: на що скаржилися українці у 2024 році
Українці подали понад 5700 звернень щодо якості товарів та послуг у 2024 році.
Як повідомляє «Слобідський край» із посиланням на Держпродспоживслужбу, найбільше занепокоєння у громадян викликали порушення їхніх прав як споживачів.
Протягом 2024 року до Держпродспоживслужби України надійшло 5722 звернення від громадян. Серед них: 27 пропозицій, 4078 заяв і 1617 скарг, що свідчить про активну зацікавленість українців у розв'язанні споживчих проблем.
Особливо часто люди звертали увагу на неякісні непродовольчі товари, придбані в інтернет-магазинах, а також на проблеми із житлово-комунальними послугами.
Чимало звернень стосувалися якості харчових продуктів та їхньої безпеки для здоров’я. Громадяни скаржилися на відсутність чіткої інформації про продукцію, порушення термінів зберігання, використання небезпечних харчових добавок і навіть випадки фальсифікації.
Також порушувалися питання щодо небезпечних забруднювачів у продуктах і сумнівних методів ведення бізнесу, зокрема маніпулятивної реклами та маркетингу.
Нагадаємо, що у листопаді 2024 року споживчі ціни на Харківщині зросли на 1,7 % порівняно з жовтнем. З початку року інфляція досягла 10,7 %, що трохи перевищує середній показник по країні – 10,4 %.