Електродепо на Олексіївці будують цілодобово. Фоторепортаж
Станом на 20 лютого на території будівництва (перехрестя проспекту Людвіга Свободи і Лозовенківського проспекту) відкрито котлован, ведеться бетонування конструкцій.
Як розповіла директор КП «Харківська дирекція будівництва метрополітену» Наталя Линник, будівельники (загалом тут задіяні 120 людей) працюють цілодобово у чотири зміни. За її словами, будівництво вже підійшло впритул до кільцевої дороги міста. На початку березня там мають відкрити для автомобілістів об’їзд відповідної ділянки кільцевої, щоб забезпечити надалі розкриття котлованів і споруджень тунелів гілки електродепо.
— Будівельно-монтажні роботи ведуться за графіком. Фінансування відбувається без затримок. Темп робіт трохи знижений через погодні умови, тобто ведеться мокре бетонування, і в сильні морози цей процес зупиняється. У той же час погода певним чином і допомагає нам, бо забезпечує більш-менш сухі, без місива багнюки, земельні роботи, — прокоментувала Наталя Линник.
Наталя Линник додала, що роботи у межах міста за планом мають завершити до серпня 2018-го.
До цього часу обіцяють виконати благоустрій тамтешньої території і відновити проїзд по кільцевій дорозі.
Будують харківську підземку кияни, а саме ПАТ «Київметробуд», який улітку виграв відповідний тендер.
Довідка. Електродепо «Олексіївське» зводиться (термін будівництва 36 місяців) для обслуговування Олексіївської лінії метрополітену. Воно є складовою частиною інвестиційного проекту «Продовження третьої лінії метрополітену в Харкові» за рахунок залучення кредитних грошей Європейського Банку Реконструкції та Розвитку та Європейського Інвестиційного Банку. Восени 2017-го депутати Харківської міськради на будівництво електродепо «Олексіївське» зі сполучною гілкою до третьої лінії Харківського метрополітену виділили із бюджету міста 12 млн грн. Загальна вартість цього проекту — 40 млн євро. Згідно з проектом, потужність депо становитиме 100 вагономісць.
У рамках інвестиційного проекту, загальна вартість якого 387,4 млн євро, також заплановане будівництво двох станцій «Державінська» та «Одеська» (180 млн євро), а також придбання рухомого складу, зокрема 85 нових вагонів (100 млн євро).
Проект планують завершити до 2021 року.
По темі: Більше сотні житлових будинків планують знести у Харкові