Які завдання виконують водії «Сталевого кордону» на лінії фронту і в тилу
Перевезення техніки, транспортування боєприпасів, пального, особового складу й поранених – це лише частина завдань, які водії-прикордонники щоденно виконують як на лінії фронту, так і в тилу.
Історію військовослужбовців пресслужба бригади «Сталевий кордон» виклала на своїй сторінці у Facebook, повідомляє медіа «Слобідський край».
Юрій, офіцер автослужби, до війни був волонтером – доставляв, ремонтував та оновлював автівки для війська. Зараз його навички та вміння допомагають забезпечувати мобільність та готовність до бою.
– Керую автомобільним відділенням: доставка особового складу, боєприпасів. Від початку повномасштабного вторгнення займався з друзями волонтерством: ремонт автомобілів, доставка до першої лінії гуманітарної допомоги бійцям, – зазначає Юрій.
Чоловік переконаний, що водій повинен 24 години на добу бути готовим до виїзду, сім днів на тиждень – до виконання завдань. Він має не лише керувати автомобілем, а й орієнтуватися на місцевості. Повинен вміти завантажити, розвантажити автомобіль, перевезти пасажирів.
– Служба цікава, різноманітна, постійно з’являються завдання, які треба терміново або в поставлені строки виконати. Однотипних ситуацій не трапляється, – каже Юрій.
Максим – прикордонник, який зараз служить водієм у бригаді Гвардії наступу «Сталевий кордон». До війни він працював далекобійником. Сьогодні продовжує долати складні маршрути, часто в умовах, набагато важчих за ті, що знав раніше.
– Мені подобається бути водієм. Я цим як на «гражданці» займався, так і зараз. Це змалку мій хист, мій напрямок. У цивільному житті був водієм фури. Їздив за кордон, Україною. Можу не тільки їздити, а й ремонтувати. Будь-яка поламка – я завжди знайду вихід. Цивільний досвід знадобився. У нас є вакансії водіїв, механіків, мотористів, електриків, – розповідає Максим.
Раніше ми писали, що ТЦК, розвідка та СБУ обмінюватимуться даними з Нацполіцією щодо ухилянтів онлайн.
Також нагадаємо, що боєць з Харкова кивнув на інвалідність і поповнив лави тероборонців.
Читайте також:
Заурій та Марія: історія кухарів «Сталевого кордону»