Організація навчання на Харківщині в умовах війни: що думають вчителі та батьки
Для цього були проведені інтерв’ю з керівниками місцевих органів управління у сфері освіти та закладів освіти 7 громад, анкетування педагогічних працівників і батьків; відвідали школи та зібрали дістанційно дані за допомогою інформаційно-аналітичної системи EvaluEd. На їх основі можна робити висновки щодо освітньої ситуації в цих громадах.
Під час вивчення педагогічним працівникам і батькам дітей було запропоновано оцінити задоволеність організацією освітнього процесу за 10-бальною шкалою.
За результатами опитування 49 % батьків здобувачів дошкільної освіти зазначили, що задоволені організацією освітнього процесу. 60 % респондентів оцінюють рівень задоволеності від 9 до 10.
Налаштовані на роботу в умовах, які наразі склалися, 32 % вихователів; 68 % відзначили рівень налаштованості – від 3 до 9 балів. Це свідчить про те, що педагогічні працівники мають необхідність у психологічній підтримці.
52 % учителів шкіл стверджують, що стан організації освітнього процесу повністю відповідає їхнім очікуванням, переважно відповідає – 43%.
Майже всі батьки учнів (94 %) підтверджують, що їхню думку враховано у виборі школою форми організації освітнього процесу. Однак, рівень задоволення організацією освітнього процесу серед батьків учнів дещо нижчий (43 %), ніж у вчителів. Про невідповідність їхнім очікуванням зазначили лише 4 % батьків.
Високий рівень налаштованості до роботи підтверджують 50 % учителів шкіл, майже 45 % цілком налаштовані працювати в умовах сьогодення. Про високий стан налаштованості власних дітей до навчання в умовах воєнного стану засвідчили 61 % батьків і лише 5 % вказують на низький рівень готовності.
За результатами анкетування у сфері позашкільної освіти задоволеність педагогічних працівників організацією освітнього/навчально-тренувального процесу в частині безпеки коливається в межах від 17 % до 30 %.
3 % батьків не задоволені організацією освітнього процесу (саме в частині різноманіття гуртків і секцій).
Раніше ми писали також про мовне питання та освіта: що показало опитування на Харківщині