Нові правила для скарг: що варто знати споживачам Харківобленерго
З 1 квітня скарги споживачів АТ «Харківобленерго» розглядатиме новостворений Центр. Його створення ініціювала НКРЕКП для покращення взаємодії з клієнтами.
Про це «Слобідський край» повідомляє з посиланням на пресслужбу АТ «Харківобленерго».
Створення нового підрозділу є ініціативою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, і спрямоване на поліпшення взаємодії між оператором системи розподілу АТ «Харківобленерго» та споживачами електричної енергії.
Відтак, у Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного та неупередженого розгляду звернень заявників фахівці працюватимуть за удосконаленою процедурою та у тісній взаємодії з Сектором НКРЕКП у Харківській області та центральним апаратом НКРЕКП.
Звернення, які не є скаргами, розглядатимуться АТ «Харківобленерго» у загальному порядку.
Нагадаємо, у січні енергетики завершили два проєкти в рамках реалізації інвестиційної програми. Йдеться, зокрема, про відновлення електромереж у Дергачах та Люботині Харківського району.