Як працює метро після двох місяців карантину - ФОТО, ВІДЕО
Після понад двомісячного простою через карантин у Харкові відновлено роботу метрополітену. 25 травня о 5:30 харківська підземка знову відкрила двері для пасажирів (відповідно до наказу Департаменту інфраструктури Харківської міської ради № 132 від 22.05.2020). Щоправда, доступ та пересування територією метрополітену без надягнутого респіратора або захисної маски – заборонено. Окрім цього, часто лунають повідомлення про дотримання дистанції та заходів безпеки. За словами гендиректора КП «Харківський метрополітен» В’ячеслава Саматіна, дезінфекцію вагонів у підземці проводитимуть чотири рази на добу, а «в разі підозри на погане самопочуття» пасажирам вимірюватимуть температуру.
— Якщо є підозра або скарги, ми вимірюємо пасажирам температуру і в разі потреби можемо викликати швидку допомогу. Також перед кожною зміною температуру вимірюють усім працівникам метро. Зазначу, що за час карантину серед наших співробітників не було жодного хворого коронавірусом. Була тільки одна підозра, але вона не підтвердилася, — наголосив В'ячеслав Стаматін.
Зранку 25 травня пасажиропотік був не дуже інтенсивний. Платформи окремих станцій були майже порожні, проте на переходах спостерігалися скупчення людей. Інтервал відправлення електропотягів — близько 4 хвилин 30 секунд.
— Я дуже рада, що метро знову запрацювало, тепер можна без проблем дістатися на роботу. Наземний громадський транспорт не справлявся з пасажиропотоком. Зазвичай, людей в тролейбусі чи трамваї дуже багато, — каже пасажирка Ганна.
Понад два місяці простою (нагадаємо харківська підземка закрилася 17 березня 2020 року) вдарили по економічному стану Харківського метрополітену. Збитки підземки через карантин склали понад 180 мільйонів гривень.
За словами генерального директора КП «Харківський метрополітен» В'ячеслава Стаматіна, штат співробітників удалося зберегти в повному складі. З 2,3 тисячі співробітників у відпустку були відправлено близько 400 осіб, і то за власним бажанням.
Водночас він повідомив, що на сьогоднішній день на підприємстві є проблема з виплатою заробітної плати. Затримки із зарплати є за березень-квітень і частково за травень.
— Нам пообіцяли на цей час надати кредит на погашення заробітної плати в розмірі 50 мільйонів гривень. Також всі кошти, які ми зараз заробимо, будуть спрямовані, в першу чергу, на погашення заборгованості із зарплати, — наголосив очільник харківської підземки.
Проте директор метрополітену запевнив, що вартість проїзду підвищуватися не буде. Нагадаємо, наразі квиток у метро коштує 8 гривень.
За словами заступника харківського міського голови з питань інфраструктури Євгена Водовозова, пасажиропотік у метро зменшився майже вдвічі порівняно з докарантинним. У метрополітені обіцяють пустити додаткові потяги у разі збільшення пасажиропотоку.
Читайте також: На Харківщині виявили 30 нових підозр на коронавірус