Як створити Телеграм канал: види каналів та покрокова інструкція

Promo
Як створити Телеграм канал: види каналів та покрокова інструкція

Телеграм – один із найпопулярніших месенджерів у всьому світі. Згідно зі статистикою 2022 року, ця програма входить до п'ятірки лідерів за кількістю завантажень. Активними користувачами Телеграма кожного місяця є щонайменше 700 мільйонів людей.

Вже давно люди використовують програму не лише для листування та дзвінків. Для багатьох Телеграм – це джерело новинного, корисного та розважального контенту. З огляду на це у месенджері постійно збільшується кількість активних груп та каналів. Зараз власники каналів заробляють на рекламі не менше, ніж блогери в інших соцмережах. Тому бажання створити щось своє в цьому месенджері цілком виправдане.

Сьогодні ми поговоримо про те, як створити Телеграм канал, як заповнити інформацію у профілі. Ви отримаєте покрокову інструкцію зі створення. А також ми розповімо, як допоможе вам у просуванні сторінки з нуля накрутка людей у Телеграм.

Які існують типи Телеграм каналів

У телеграмі існують і канали, і групи. Головна різниця між цими двома форматами – максимальна кількість підписників. У групі може одночасно перебувати не більше 200 тисяч користувачів, у каналах максимального ліміту немає. Ще одна різниця – у групі публікації може робити і адміністратор, і підписники. У каналі можливість нових публікацій доступна лише адміністратору.

Чому багато хто прагне створити саме канал у Телеграмі та монетизувати його? Все пов'язано з тим, що не треба думати над правильною візуальною складовою. Телеграм – це більше про текстове наповнення, картинки до публікацій тут важливі, але вони відходять далеко на другий план.

Зараз месенджер має досить велику популярність серед аудиторії. Такий формат подачі матеріалів та інформації ще не встиг набриднути людям, тому у вас є всі шанси без особливих складнощів зібрати свою аудиторію.

Перед тим, як створити канал Телеграм, треба зрозуміти, яку ви хочете вести сторінку.

5 основних типів Телеграм каналів:

  • Авторський. Його буде вести лідер думок, це може бути актор, блогер, письменник або будь–яка інша людина, яка може бути корисною для інших.
  • Експертний. Тут публікується експертна інформація у тій чи іншій сфері.
  • Брендовий. Належить конкретній торговій марці, у постах можна знайти новини, промокоди, інформацію про знижки та ін.
  • Новинний. Найпоширеніший формат. Новини можуть бути різного виду – міжнародні, конкретно українські, зі сфери технологій та ін.
  • Дайджест. Пости публікуються у вигляді добірок. Це можуть бути найкращі курси, списки рекомендованих вакансій, топи книг та багато іншого.

Конфіденційність каналу в Telegram

До того як ми дамо інструкцію, як створити канал в Телеграм, також важливо визначитися, наскільки доступними будуть матеріали, які ви будете розміщувати на сторінках. Залежно від налаштувань конфіденційності виділяють два види каналів:

  1. Суспільний.Підписатися на нього можуть усі користувачі месенджера. При цьому пости можна буде переглядати навіть без підписки. Громадські канали можна знайти через пошук, вони мають коротку унікальну адресу, яка вигадується самим адміністратором.
  2. Приватний. Опубліковану вами інформацію зможуть переглядати лише користувачі, які оформили підписку. Таку сторінку не можна буде знайти через загальний пошук, найчастіше адміністратор самостійно запрошує користувачів або надсилає посилання. Зазвичай такі канали мають обмежену аудиторію. Наприклад, у ньому ви можете публікувати інформацію для своїх співробітників та ін.

Мало знати, як створити закритий Телеграм канал або почати вести публічну сторінку. Ваш успіх і популярність серед підписників будуть залежати від типу контенту, що публікується. Матеріали мають бути унікальними та цікавими. Такі сторінки без особливих складнощів набирають свою аудиторію.

Як створити канал в Телеграм: підготовчий етап

Якщо ви ще не є користувачем месенджера, перед тим, як створити свій канал в Телеграмі, вам необхідно зареєструватися. Зробити це можна за номером телефону. В одному з останніх оновлень з'явилася можливість зареєструвати новий обліковий запис без номера телефону. Для цього вам потрібно буде купити анонімний номер на платформі Fragment.

Класична реєстрація нового облікового запису передбачає виконання наступних кроків:

  1. Знайдіть додаток Telegram у магазині Apple Store або Google Play залежно від ОС вашого смартфона. Згодом ви зможете встановити месенджер також на комп'ютер.
  2. Запустіть програму та натисніть «Додати новий обліковий запис».
  3. Виберіть поточну країну проживання та введіть номер телефону.
  4. Вкажіть код, який прийде по СМС.

На цьому все, ваш обліковий запис повністю готовий до використання. Щоб автоматично синхронізувати програму на ПК та смартфоні, вам необхідно:

  1. Відкрити програму Телеграм на комп'ютері. На екрані з'явиться QR–код.
  2. У смартфоні перейти у ліве бічне меню та далі до «Налаштувань».
  3. Далі виберіти пункт «Пристрої» та натиснути кнопку «Підключити пристрій». Як тільки ви проскануєте код, відбудеться автоматична синхронізація.

Покрокова інструкція: як створити Телеграм–канал з телефону 

Розглянемо, як створити Телеграм–канал з телефону, оскільки більшість користувачів користуються месенджером саме на своєму смартфоні.

Як створити канал Телеграм:

  1.  Відкрийте програму та авторизуйтеся, якщо ще не зробили цього.
  2. У правій верхній частині екрана натисніть значок із зображенням олівця.
  3. Виберіть «Створити канал».
  4. Введіть Ім'я каналу та за потреби його невеликий опис.
  5. Налаштуйте приватність – публічний чи приватний канал. У першому випадку вигадується публічне посилання на канал в Telegram, яке зможуть знайти інші користувачі. Щоб створити закритий Телеграм канал – просто виберіть варіант «Приватний». У цьому випадку буде сформовано унікальне посилання–запрошення (ви не можете його змінювати), яке ви розсилатимете своїм майбутнім підписникам.
  6. Наступний етап – запрошення до каналу користувачів, які є у контактах вашого смартфона. Цей крок можна пропустити, просто натиснувши кнопку зі стрілочкою.

Ще одна невелика інструкція, як створити канал у Телеграм, але цього разу з комп'ютера:

  1. Відкрийте програму на ПК і натисніть кнопку із зображенням трьох смуг у лівій верхній частині.
  2. Натисніть на кнопку «Створити канал».

Всі наступні кроки повністю аналогічні створенню сторінки в мобільній версії.

Особливості оформлення каналу в Телеграм

Оформлення має повністю відповідати вимогам месенджеру :

  • назва – від 5 до 32 символів;
  • опис – до 255 символів (може бути відсутнім).

Враховуйте, що доступ до статистичних даних з’явиться після того, як ви наберете 50 підписників. Ви можете в будь–який момент змінити назву на будь–яку іншу. При цьому ваше попереднє ім'я буде зарезервовано за вами протягом 15–30 хвилин.

Пам'ятайте, що правильне оформлення каналу дуже важливе для його подальшого просування. Назва, опис, аватар – це перше, що бачать ваші майбутні підписники, враховуючи цю інформацію, вони ухвалюють рішення про те, підписуватися чи ні.

Кілька корисних порад:

  1. Краще називати канал тією мовою, якою спілкується ваша основна аудиторія. Якщо є можливість, додайте ключові запити, за допомогою яких аудиторія зможе знаходити вас через пошук. Назва також має бути унікальною. Воно має давати підписникам інформацію про те, що на них чекає на каналі.
  2. Для аватара краще використовувати унікальні логотипи чи фотографії. Якщо є така можливість – замовте лого у професійного дизайнера. Так ви зможете виділитись серед конкурентів.
  3. Пропишіть інформацію про себе. Це можуть бути контакти для зв'язку з автором, для замовлення реклами на сторінці та ін.

Як набрати перших підписників після того, як ви створили свій Телеграм канал

Один із ключових факторів, який характеризує успішність та популярність телеграм–каналу – це кількість активних підписників. Якщо ви прагнете транслювати свої пости на широку аудиторію, варто продумати стратегію просування. Якщо Telegram канал створюється для себе або конкретної групи користувачів, то розкрутка в цьому випадку не особливо потрібна.

Початковий період після створення каналу в Telegram – найскладніший для адміністраторів. Поки на вас підписано кілька людей, нові підписники не дуже довіряють вашій сторінці. У цьому випадку можна вдатися до невеликої хитрості – купити готових підписників за допомогою спеціальних сервісів. Наразі існує велика кількість сайтів, що пропонують подібні послуги. В основному вони працюють за принципом пакетної пропозиції – ви платите за певну кількість фоловерів (100, 200 тощо)

Переваги накрутки підписників в Телеграм

Якщо обирати сервіси, які працюють згідно алгоритмів та роблять поступову накрутку, можна отримати наступні переваги:

  •  Економія часу. Якщо вірити статистиці, самостійний набір великої аудиторії потребує не менше ніж рік. Накрутка дозволить скоротити його в 5 та більше разів.
  •  Збільшення аудиторії читачів. Всього одним кліком ви зробите так, що аудиторія виросте.
  •  Безпечне просування. Ніхто ніколи не дізнається, що ви користувалися послугами купівлі підписників.

Накрутка корисна не лише для нових каналів, а й для тих, хто вже давно на просторах Телеграм. На кількість підписників впливають різні показники.

Зараз існує багато сервісів для накрутки, як платні так і безкоштовні, в мережі зараз найпопулярніший це LikesID - оптимальний як по ціні так і по якості (виходячи з відгуків користувачів). Часто блогери вдаються до накрутки, щоб підключити монетизацію. Чим більше у вас підписників, тим вище шанси, що рекламодавці звернуть увагу на ваш обліковий запис.

Що ще варто врахувати, якщо ви плануєте створити свій Телеграм канал

Ось ще кілька нюансів, які вам варто враховувати, якщо ви вирішили створити свій канал у цьому месенджері:

  • у Телеграмі встановлено обмеження максимальної кількості каналів. Один обліковий запис може бути адміністратором лише 10 каналів або груп одночасно;
  • ви можете вносити правки до вже опублікованих постів. Редагування доступне протягом двох діб;
  •  якщо у вас вже є понад 1000 підписників, ви не зможете видалити його просто так. Для цього попередньо доведеться зв'язатися з адміністрацією месенджера та оформити заявку на видалення;
  •  в одній групі може бути не більше ніж 50 адміністраторів;
  • не публікуйте пости вночі, так ви легко втратите свою аудиторію;
  • частота публікацій нових матеріалів залежить від типу каналу. Якщо це новини, кількість постів на день може бути необмеженою. Якщо ж ви ведете вузькоспеціалізовану сторінку, можна обмежитися 1–2 постами на день або навіть на тиждень;
  • замовляйте рекламу в каналах, які мають однакову тематику. Так у вас більше шансів вийти на свою цільову аудиторію, яка буде справді зацікавлена у ваших матеріалах.

Сподіваємося, наші поради – як створити свій Телеграм канал – допоможуть вам не просто його запустити, а й зробити успішним. Головне – пропонувати підписникам справді унікальний та цікавий контент, який вони не зустрінуть у сотнях інших груп месенджера.