Як відкрити магазин дитячих товарів: ключові моменти та корисні поради

Promo

Дитячі товари - це не тільки різноманітна, а й прибуткова ніша для бізнесу, яка ніколи не втратить своєї актуальності. Тож, замислившись про те, щоб розпочати власну справу, варто розглянути цю категорію як один із варіантів. Про це можна говорити багато, однак у цій статті магазин Naditok надає найосновнішу інформацію, яка цілком може стати поштовхом розібратись докладніше в тому як відкрити свій дитячий магазин.

Які існують ніші дитячих магазинів

Перш за все, дитячим вважається магазин, у якому представлені товари для дітей від народження і до 15 років. Відразу варто обмовитися, що замахуватися на відкриття масштабного дитячого супермаркету, де знайдеться все і навіть більше, буде великою помилкою. Навіть просто у великому магазині врахувати наявність усіх груп товарів досить складно. До того ж подібний розмах вимагає не менших моральних ресурсів.

Набагато простіше і вигідніше буде зайнятися невеликим магазином з вузькою спеціалізацією. Щоб там продавалися товари для певного віку або просто певної категорії. Наприклад:

  • все для новонароджених;
  • дитячі іграшки та творчість;
  • дитячий комісійний магазин;
  • одяг для дітей шкільного віку;
  • прокат дитячих карнавальних костюмів;
  • спортивний одяг і товари 

Аналіз ситуації на ринку

Також, перш ніж впритул зайнятися питанням як відкрити магазин дитячих товарів, слід проаналізувати ринок. Таким чином буде простіше оцінити ризики та можливості, зрозуміти, як здобути конкурентоспроможність.

На що звертати увагу:

  • Потенційні покупці. Слід, наприклад, оцінити прохідність локації, де планується відкрити магазин, обов'язково звернути увагу на кількість дорослих із дітьми. 
  • Конкуренти. Важливо враховувати й кількість конкурентних магазинів в обраній місцевості. Не завадить відвідати їх, щоб «пізнати ворога в обличчя» - вивчити асортимент, ціни та якість обслуговування. Їхні слабкі сторони можна зробити своїми сильними. Якщо ж конкуренція зависока і найкращі місця вже зайняті, має сенс пошукати іншу локацію.
  • Постачальники. Стабільне постачання за адекватними цінами - один із факторів, від якого залежить успішність магазину. Для урізноманітнення асортименту на перших порах варто знайти хоча б п'ять постачальників.
  • Незайняті ніші. Зазвичай це категорії товарів, яких майже не знайти у вже відкритих магазинах або навіть унікальні пропозиції. Приміром, це рідкісні колекційні іграшки.  

Вивчення ринку допоможе сформувати робочу стратегію дій.

Складання бізнес-плану

Наявність грамотного бізнес-плану магазину іграшок та інших дитячих товарів має не меншу важливість для розробки фінансової стратегії, яка спрацює. Можна сказати, хороший бізнес-план - це вже половина успіху.

Які витрати мають враховуватися:

  • офіційне юридичне оформлення бізнесу;
  • плата за оренду приміщення;
  • ремонтні роботи та купівля обладнання, меблів;
  • закупівля первинного асортименту товару;
  • зарплата для співробітників;
  • відрахування в державні фонди;
  • забезпечення безпеки магазину;
  • обслуговування і ремонт касових апаратів;
  • податкові виплати.

дитина, дитячий одяг

Підбиваючи підсумки

Не зайвим буде створити «скарбничку», куди регулярно будуть відкладатися гроші на випадок виникнення непередбачених витрат. Також, на момент відкриття магазину дитячого одягу та інших речей вже потрібно мати грошовий резерв, якого повинно вистачити хоча б на майбутні пів року. Це дасть змогу магазину протриматися доти, доки він не почне окупатися.

Крім того, не слід забувати й про рекламу для цільової аудиторії. Бажано створити сайт і завести магазину соціальні мережі, які дадуть змогу взаємодіяти з клієнтами на відстані. Ефективним способом просування є відеоконтент, який дасть змогу демонструвати новинки тощо.