Автоматизація грошового обліку: особливості та переваги
PromoКонтроль руху коштів необхідний навіть невеликій компанії, що працює з малою кількістю товарів. Це можливість отримувати актуальну інформацію щодо доходів, витрат і бюджету в цілому, щоб раціонально планувати подальшу діяльність.
Облік коштів ー складна, проте необхідна процедура для повного контролю фінансів підприємства. Якщо керівник не отримує актуальну інформацію щодо доходів і витрат, він не зможе правильно планувати закупівлі та раціонально розподіляти наявні гроші.
Автоматизація фінансового обліку: що це таке
Така процедура передбачає використання на підприємстві спеціальної програми, створеної на основі хмарних технологій. Вона більш швидка, надійна та проста, ніж електронні таблиці Excel. Її не потрібно встановлювати на робочий комп’ютер чи встановлювати за участю програміста.
Онлайн-платформа у хмарі відкривається на будь-якому пристрої, підключеному до інтернету, відомості доступні 24/7. Таким чином, керівник чи менеджер повністю контролюють фінанси та інші бізнес-процеси, навіть якщо знаходяться у відрядженні чи на відпочинку за кордоном.
USAP.ONLINE ー програмне забезпечення в хмарі, яке має увесь необхідний функціонал для відстеження бізнес-процесів. У ньому видно як основні, так і супутні витрати, суми прибутку, виторгу тощо. Це оптимальне рішення для компаній, що працюють у сфері торгівлі або надання послуг, а також інтернет-магазинів.
Які задачі вирішує автоматизація обліку коштів
Впровадження спеціальної програми передбачає створення єдиної, загальної бази даних. У ній буде формуватися документація в електронному вигляді, збиратимуться дані щодо надходжень, переміщень, продажів товарів, складських залишків, розрахунків, заборгованостей тощо.
USAP.ONLINE ー програмне забезпечення в хмарі, використання якого дозволить:
- зменшити часові й трудові витрати працівників на внесення, обробку інформації. Їм більше не доведеться вести базу вручну в електронній таблиці, адже ПЗ робитиме це автоматично;
- бачити актуальну звітність без залучення додаткових працівників. Для роботи з програмою не потрібно наймати програмістів, а для доступу до фінансових даних не доведеться звертатися до персоналу;
- створити єдине інформаційне середовище для фінансового та управлінського обліку. Інформація щодо наявних коштів, доходів і витрат необхідна, щоб раціонально розподіляти бюджет;
- практично повністю виключити людський фактор та пов’язані з ним помилки. Це можливість уникнути неточності інформації, адже дані формуються автоматично в програмі.
Використання програми для контролю всіх бізнес-процесів дозволить витримати конкуренцію та зосередитись на розвитку власної справи.
Чому USAP.ONLINE ー це зручно
Зберігати фінансову інформацію на робочих комп’ютерах або зовнішніх носіях ненадійно. Завжди є ризик втратити важливі дані, або не мати до них доступу через відсутність поруч офісного ПК. Програма в хмарі повністю виключає такі складнощі, адже у випадку її використання всі відомості зберігаються на віддаленому сервері.
USAP.ONLINE доступний щодня, цілодобово та в будь-якій точці світу. Щоб побачити актуальні дані, не обов’язково знаходитися на робочому місці. Достатньо мати при собі пристрій, підключений до інтернету. Користуватися програмою може не тільки керівник, а й інші працівники ー достатньо налаштувати ролі для кожного з них.
Програмне забезпечення в хмарі допоможе постійно вести облік усіх коштів підприємства, не витрачаючи багато часу. Це економія ресурсів, адже для роботи з сервісом не доведеться залучати додаткових працівників.