Брендований пакет-банан – зручний спосіб заявити про себе

Promo

Успішні бізнес-проєкти завжди починаються з дрібниць. Підприємці та власники брендів в різних галузях знають, наскільки важливо вчасно та влучно звернути увагу потенциального клієнта. Ідеальним способом є використання індивідуального пакування товару, нанесення автентичного логотипу на комерційні аксесуари та розповсюдження актуальних оголошень.

Вірогідність популяризації бренду в такому разі помітно зростає. Досвід багатьох компаній демонструє, що найбільш вдалим варіантом для просування свого бізнесу в суспільстві є пакети з прорубною ручкою. Зараз пакети-банан купити можна з урахуванням будь-яких тонкощів чи нюансів виготовлення. Сучасні виробники, такі як компанія Примапак, розробили безліч варіантів для створення зручних, містких, звертаючих на себе увагу та багатофункціональних комерційних кульків. 

Важливі аспекти індивідуального виготовлення

Створення комерційного аксесуару завжди вимагає від замовника та виробника повного взаєморозуміння. Тому процес обговорення деталей є важливим етапом, в ході якого враховуються наступні нюанси:

  • форма та розміри;
  • матеріал, його щільність;
  • основний колір та логотип;
  • додаткові елементи.

Задля впізнаваності бренду компанії по виробництву пакетів з логотипом застосовують техніки, що мають перевірену ефективність. Професійні дизайнери проводять аналіз створеної сторонами композиції та доводять її до ідеалу. Це дає змогу зробити неповторний, оригінальний та стильний спосіб просування власного бізнес-імені.

Популярні варіанти для всіх

Для кожного комерційного проекту при створенні презентаційного аксесуару треба враховувати, для чого саме він буде використовуватися клієнтом. Виробники пропонують пакет-банан замовити одразу у декількох технічних рішеннях, роблячи акцент саме на розміріх.

Найбільш популярними ПЕТ-кульками в данному секторі є:

  • Малі – для ювелірних виробів, дрібних аксесуарів, сувенірів.
  • Середні – для парфумерних чи косметичних магазинів, відділів мобільного зв'язку, фармацевтичних філій.
  • Великі – для магазинів одягу та взуття, дрібної та середньої побутової техніки.

Задля просування індивідуального бренду або політичного імені також використовуються пакети-банан з фірмовим лого замовника. Будь-який варіант може бути створений з посиленою вирубною ручкою, що робить його функціональним інструментом у повсякденному житті користувача та відіграє роль популяризації компанії-замовника.

Різновиди тиражу та технічних процесів

Розробники тари з індивідуальним лого пропонують декілька варіантів тиражу, використовуючи при цьому різні техніки виконання. Звернувшись до компанії Primapak, можна замовити будь-який різновид. Для маленьких замовлень застосовується шовкографічний спосіб створення – на підготовлений матеріал наноситься автентичний дизайн замовника через спеціальний трафарет. Це майже ручна робота.

Для великих тиражів застосовується флексографія. Такий варіант є найбільш екологічним та зручним. Виконавці створюють за допомогою спеціальних друкарських установок монолітний продукт. Флексографічна техніка може застосовуватися не тільки з різними типами фарбників та матеріалів, але й доповнюватися ламінуванням чи декоративним тисненням. Від обраного типу друку залежить якість і довговічність пакетиків, а також кінцева вартість замовлення. Саме тому необхідно враховувати всі важливі деталі угоди та звертатися виключно до кваліфікованих спеціалістів. Адже досвід і репутація у будь-якій справі – запорука довготривалого успіху кожної компанії.