Інтелектуальний аналіз дзвінків: як автоматизація допомагає підвищити обслуговування клієнтів

Promo

Телефонна розмова в багатьох сферах бізнесу залишається основним каналом комунікації з клієнтами. Це зручний спосіб спілкуватися та консультувати, продавати, розв'язувати проблеми, дізнаватися відгуки, будувати довгострокові відносини. Розгляньмо, як перетворити звичний телефонний звʼязок на потужний та мультифункціональний бізнес-інструмент.

Сучасний стан бізнес-телефонії

Традиційний аналоговий та мобільний звʼязок мають ряд обмежень. Перший ― вимагає покупки, монтажу та обслуговування обладнання, що застаріло морально і технічно. Другий підходить лише для приватного користування, але не може задовільнити потреб компанії через обмежені можливості.

Натомість сучасна віртуальна телефонія зі штучним інтелектом ― це гнучка, «розумна», багатофункціональна платформа, розроблена безпосередньо для бізнес-комунікацій. Окрім базової можливості виконувати й приймати дзвінки, компанія отримує безліч додаткових переваг, серед яких:

  • налаштування різних схем і правил переадресації викликів;
  • голосове меню, автовідповідач, черга дзвінків;
  • запис розмов;
  • різні звіти: від розподілу дзвінків по днях і годинах до аналізу продуктивності співробітників;
  • інтеграція з CRM та іншими системами для автоматизації процесів;
  • та інші.

Роль штучного інтелекту в комунікаціях

Штучний інтелект має неймовірний потенціал, зокрема, у сфері комунікації. Вже зараз ми можемо оцінити переваги першої в Україні бізнес-телефонії зі штучним інтелектом від Ringostat. 

Це не лише надійний звʼязок, а додаткові можливості для різних відділів та співробітників:

  • оптимізація процесів і заощадження часу: менеджерам не потрібно витрачати час на роботу, яку ШІ виконує за мить;
  • автоматизація: ризик помилки знижується, якщо всі дані передаються автоматично;
  • миттєвий переклад і транскрипція розмов;
  • спрощення аналізу дзвінків та фокусування на важливому;
  • практичні поради до подальших кроків і покращення процесів.

    Вплив на ефективність бізнес-процесів

    Розгляньмо, як працює інтегрований в телефонію штучний інтелект. Та чим може бути корисний такий інструмент в різних сферах бізнесу, таких як торгівля,виробництво, агентство тощо.

    1. Продаж. ШІ миттєво аналізує, перекладає і транскрибує записи розмов. Керівнику простіше аналізувати рух угод воронкою, а також управляти ходом продажів навіть на міжнародних ринках. 
    2. Сервіс. ШІ зчитує настрій співрозмовників ― менеджера та клієнта. Це допомагає покращити обслуговування. Поради штучного інтелекту щодо подальших кроків підвищують ефективність співробітників.
    3. Маркетинг. ШІ надає інсайти щодо ефективності реклами та матеріал для тестування нових підходів до просування.

    Майбутні тренди та перспективи розвитку

    У майбутньому можна очікувати ще більшого зростання впливу ШІ у сфері бізнес-комунікацій. На які ще тренди варто звернути увагу?

    1. Автоматизація обслуговування. Наприклад, очікується, що менеджерів першої лінії техпідтримки зможе замінити ШІ.
    2. Персоналізація продажів і сервісу. Штучний інтелект надаватиме точні підказки та поради, щоб зробити комунікацію з клієнтом дійсно індивідуальною.
    3. «Роботизація» рутини. Більшість робочих процесів будуть виконуватися автоматично завдяки ШІ та інтеграціям.

    Але можна не чекати майбутнього. Адже вже зараз можливе тестування платформи бізнес-комунікацій, наприклад Ringostat, впровадження в робочі процеси кращих інструментів та розробок.

    Висновки

    Наразі для бізнесу є значною перевагою використання телефонії зі штучним інтелектом ― ще не так небагато компаній встигли скористатися новим, винятковим функціоналом. Але ринок розвивається нестримно. Завтра ШІ буде обовʼязковою вимогою роботи кожного магазину, виробника, агентства, закладу. І випередити конкурентів стане складніше. 

    То ж варто не зволікати, а вже зараз озброїтись інструментами провідної платформи. Долучайтеся до світу технологій, перевірте, як працює бізнес телефонія та штучний інтелект, переконайтеся, як ці інструменти покращують результати реклами, сервісу та продажу, оптимізують і спрощують роботу всіх відділів та співробітників.