Контекстна реклама: налаштувати самостійно чи замовити

Promo

Одним із популярних та ефективних способів просування бізнесу в інтернеті є контекстна реклама. Вона зарекомендувала себе завдяки головній перевазі - показ оголошень для цільової аудиторії. Іншими словами, рекламні оголошення показуються тільки зацікавленим людям, а значить, збільшується ефективність.

Якщо немає часу або бажання, щоб заглиблюватися в тему - налаштувати Google Ads може допомогти одна з чисельних інтернет-агенцій. Фахівці мають великий досвід у своїй роботі та зможуть просунути ваш бізнес за короткі терміни. Вони нададуть ефективну рекламу в Google Adwords, а перших клієнтів ви зможете побачити вже в день запуску.

Переваги контекстної реклами в Google Ads

Крім цього, контекстна реклама має такі переваги:

  • Тонке налаштування. Оголошення можна налаштувати під зацікавлену аудиторію - вибрати види девайсів, місце розташування користувача, час показу і, найголовніше, ключові запити.
  • Будь-який бюджет. Ефективність реклами безпосередньо залежить від суми вкладених коштів. Перші десятки клієнтів можна отримати за кілька тисяч рублів, а можна реально ефективно розкрутити свій сайт, витративши більш значні гроші.
  • Результат за короткий час. Перші відвідування почнуться відразу після запуску кампанії. Але грамотне налаштування займає набагато більше часу, не враховуючи проходження модерації.
  • Відстеження кількості відвідувань. На платформах Яндекс і Гугл можна детально переглядати результати від розкрутки. Завдяки цій можливості можна редагувати кампанію під свою аудиторію.

Налаштувати контекстну рекламу самому чи замовити в агентстві?

Самостійне налаштування контекстної реклами без досвіду - по-справжньому складна річ, яка може тривати від 2-3 днів до кількох тижнів. Основний плюс - ви зможете налаштувати кампанію, яка повністю відповідає вашим потребам. Якщо ви зважилися на цей крок, ми дамо кілька базових порад:

  • Вибір майданчика. Краще визначатися між рекламою в Google Adwords і Bing Ads - це найпопулярніші платформи, які дають приблизно однаковий результат.
  • Визначтеся з бюджетом. Якщо вам потрібна економія, але й той самий результат, то краще звернути увагу на рекламу в Google Ads - тут ціна за клік на 7 рублів нижча.
  • Відстежуйте ефективність. Після запуску вашої кампанії обов'язково потрібно аналізувати результати від реклами, так ви зможете знайти та виправити помилки в налаштуванні.

Інші поради з ведення контекстної реклами Гугл Ви зможете знайти в блозі https://adwservice.com.ua/uk/kontekstna-reklama. Також спеціалісти агенції записують корисні навчальні відео та викладають їх у канал на YouTube, що допоможе абсолютно безкоштовно вивчити ази рекламної системи Google Ads.