Жителі Балаклії можуть отримати одноразову допомогу для оплати комунальних послуг
Про це повідомляє «Слобідський край» з посиланням на Балаклійську міську раду.
Одноразову допомогу можуть отримати місцеві жителі, які втратили джерело доходу і ледве задовольняють свої базові потреби та є вимушено переміщеними особами (ВПО) або їх домогосподарства, які прибули із зон бойових дій після 24 лютого 2022 року. Її надає благодійний фонд «КАРІТАС ХАРКІВ» для оплати комунальних послуг або придбання паливних матеріалів (дрова, брикети, вугілля) в зимовий період 2022-2023 рр.
Оформлення допомоги буде відбуватися з 9 по 10 лютого 2023 року, за адресою: м. Балаклія, вул. 8 Березня, 5 (приміщення Музичної школи)
Хто може отримати допомогу?
До внутрішньо переміщених осіб та місцевих жителів застосовуються такі критерії відбору:
- Відповідність принаймні одному з шести наведених пунктів:
- Особа з інвалідністю;
- Особа з важким захворюванням;
- Самотня особа похилого віку (60+) або домогосподарство, яке складається з одного чи двох літніх людей, які не мають підтримки рідних;
- Самотні матері/батьки або опікуни неповнолітніх дітей;
- Багатодітні родини (троє або більше неповнолітніх дітей);
- Вагітні жінки або матері з дітьми до 3-х років.
- Домогосподарство ВПО або місцевих жителів, члени якого втратили джерело доходу або ті, чий середній місячний дохід на одну особу становить менше 5400 гривень.
Документи:
- Документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України/ ID-картка з додатком (прописка)/ паспорт громадянина України для виїзду за кордон/ тимчасове посвідчення громадянина України) кожного члена домогосподарства;
Для ВПО: Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (видана після 24.02.2022) кожного члена домогосподарства;
- Картка платника податків (ідентифікаційний код) кожного члена домогосподарства;
- Довідка про відкриття банківського рахунку ІBAN (картки для виплат);
- Документи, які підтверджують критерій вразливості, а саме:
- інвалідність – довідка МСЕК або посвідчення особи з інвалідністю;
- важка хвороба – медична довідка з діагнозом та призначеним лікуванням;
- літні люди – пенсійне посвідчення;
- самотня мати/батько чи опікун – свідоцтво про народження із записом батька зі слів матері; свідоцтво про смерть батька чи матері або рішення суду про позбавлення батьківських прав батька/матері чи визнання її/його недієздатними тощо;
- багатодітна родина – посвідчення про статус багатодітної родини, свідоцтва про народження та ІПН усіх дітей;
- вагітна жінка або матір з дитиною до 3-х років – медична карта про вагітність або свідоцтво про народження дитини.
Варто зазначити, що відсутність члена домогосподарства у момент реєстрації заяви не звільняє від зобов’язання надати відповідні документи. Грошова допомога надається заявникам, які раніше не отримували її від інших неурядових громадських організацій (у період останніх трьох місяців до моменту реєстрації у програмі). Всі документи та інформація, надані представником домогосподарства ВПО або місцевого жителя, проходять перевірку представництвом фонду.
Реєстрація не гарантує отримання допомоги. У разі відбору для участі у програмі, представники «КАРІТАС ХАРКІВ» зв’яжуться з вами.
Якщо у вас виникли питання щодо участі у програмі, будь ласка, звертайтеся за телефоном: 0 800 336 734
Нещодавно ми писали про виплати на деокупованих територіях Харківщини: хто, як і коли може отримати 6600 гривень. «Слобідський край» з’ясував, як працює допомога від Міжнародної організації з міграцій.
Також ми писали, куди можуть звернутися жителі Харківської області для відновлення або отримання нових документів: алгоритм дій. Крім того, нещодавно Балаклійська громада отримала «мобільний ЦНАП».
Головні новини Балаклія читайте на нашому сайті.