Випускники з окупованої громади на Харківщині склали національний тест на 200 балів
Двоє випускників Борівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 отримали найвищі бали за результатами національного мультипредметного тесту, який на період воєнного стану став альтернативою ЗНО, з окремих предметів. Вероніка Татарова отримала 200 балів з математики; а Владислав Шведченко – з історії України.
Директорка Борівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 Олена Шевченко вважає дітей справжніми героями.
– Діти молодці, вони і творчі, і наполегливі в навчанні. Вони доклали максимум зусиль, аби досягти такого результату. Так, вони готувалися з вчителями, але в основному це заслуга самих дітей. Тим паче в такій ситуації опанувати себе, нерви, зібратися і зробити все це – це дорогого коштує. Звичайно, я дуже рада за їх високі показники, пишаємося ними, – розповіла «Слобідському краю» керівниця школи.
Вона вважає, якби не війна, то випускників з їх школи з максимальною кількістю балів могло б бути більше.
– Всі діти, які знайшли в собі сили та можливості складати тести, для мене вони всі герої, вони всі великі молодці, вони всі переможці. Вони перемогли всі хвилювання та перешкоди, що створила війна і перед ними, і перед батьками. Можливо, і більше було б дітей, які б склали тест на 200 балів, якби не війна. Все-таки важко було готуватися, довго не було дистанційного навчання, оскільки у нас був дуже поганий зв’язок майже з перших днів війни, а в березні він повністю зник. Багато дітей не змогли долучитися до цього тесту з різних причин, одна з них – значна кількість дітей залишилася в окупації, – каже Олена Шевченко.
Читайте також: У Харкові з початком навчального року не будуть відкривати школи та дитячі садки
За її інформацією, до 24 лютого в школі навчалося 500 дітей, 150 з яких наразі перебувають в окупації.
– У дітей, які виїхали, було більше можливостей підготуватися до тесту. Ми наполягали, щоб батьки вивозили дітей з окупації, особливо випускників. Коли ми зустрічалися з батьками, ми казали, що треба виїжджати, вивозити дітей, щоб вони мали можливості і якесь майбутнє, хоча б якісь гарантії безпеки. Дітям, які залишилися в окупації, і морально, і фізично важко. Коли мені телефонують учителі з окупації, кажуть, що вони мов у тюрмі, у такому вакууму, де не має мобільного зв’язку, Інтернету тощо, – розповідає очільниця школи.
Директорка каже, що вони планують розпочати новий навчальний рік дистанційно.
– Дистанційне навчання буде і для тих дітей, хто виїхав, у тому числі і за кордон, і для тих дітей, які в окупації. Ми їх не покидаємо, ми створюємо якісь групи в соцмережах, щоб вони по можливості могли скачувати якийсь матеріал і долучатися до навчання хоч таким способом. Звісно, це вкрай важко їм буде зробити, оскільки нема зв’язку та Інтернету, – сказала Олена Шевченко.
Читайте також:
«Скажіть «простирадло» і «прання»: у Зміївській громаді дитячий блокпост збирає гроші для ЗСУ