У Харкові перезапустили диспетчерську службу «1562»: як це працює
У Харкові перезапустили діяльність інформаційно-диспетчерської служби «1562» та створили новий вебпортал, за допомогою якою містяни можуть швидко та прозоро комунікувати з міською владою та комунальними службами для вирішення проблемних питань.
Про це «Слобідський край» пише з посиланням на пресслужбу Харківської міської ради.
Через портал https://1562.kharkivrada.gov.ua/ харків’яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись в особистому кабінеті.
Там же містяни можуть прикріпити фото проблемної ділянки та після проведення необхідних робіт отримати фотозвіт у відповідь.
На вебпорталі завжди доступна актуальна інформація про планові та аварійні роботи за вказаною адресою, а також чіткі терміни їх виконання.
Завдяки системі автоматичних дзвінків та сповіщень мешканці можуть підтвердити розв'язання питання та оцінити якість наданих послуг.
Усі ці функції будуть доступні і в мобільному застосунку, який незабаром представлять. Також залишається можливість подати заявку за тел.: 15-62.
Нагадаємо, у Харкові комунальники прибрали береги та очистили водну гладь річок Харків та Лопань у центрі міста.
Нагадаємо також, що з 5 травня оформити біометричні документи можна ще в одному територіальному підрозділі Центру надання адміністративних послуг міста Харкова – Індустріальному.
До речі, підприємці Харківської області, які планують відновити бізнес в умовах війни, можуть звернутися за консультаціями на безоплатні гарячі лінії.
Головні події Харків читайте на нашому сайті.
Читайте також:
Харківський «Металіст» здобув першу перемогу за сім місяців