У «Картки харків’янина» з’явився цифровий аналог: що відомо

24.12.2024 11:25 Харків
Картка харків’янина / Фото: x-card.city.kharkiv.ua Картка харків’янина / Фото: x-card.city.kharkiv.ua

У Харкові запустили мобільний застосунок «Open Kharkiv». Завдяки йому міські послуги, знижки та новини стали доступні у смартфоні.

Як повідомляє «Слобідський край» із посиланням на мера Харкова Ігоря Терехова, завдяки цьому застосунку всі міські послуги стануть доступні у смартфоні.

– Сьогодні ми запускаємо мобільний застосунок «Open Kharkiv»! Його ключова функція — Digital X-card, ваша Картка харків'янина у смартфоні, з усіма знижками, акціями та іншими перевагами, які надає звичайна пластикова картка. У застосунку також можна залишати відгуки про сервіси та партнерів, дізнаватися останні новини й пропонувати свої ідеї для розвитку міста, – зазначив він.

Що отримає користувач «Open Kharkiv»:

  • цифрову Картку харків’янина (Digital X-card): завжди під рукою, зручну у використанні, економну та екологічну;
  • знижки та акції від партнерів;
  • актуальні новини та інформацію про події міста;
  • інтерактивні сервіси: опитування й можливість залишати відгуки.

Завантажити застосунок «Open Kharkiv» можна за посиланнями у Google Play або App Store.

У Департаменті цифрової трансформації повідомили, що застосунок «Open Kharkiv», який запустили напередодні, увійшов до топ-5 найпопулярніших безкоштовних програм у магазинах додатків iOS та Android.

Також там зазначили, що за добу «Open Kharkiv» завантажили 22,4 тис. разів. Крім того, через Портал електронних сервісів уже подано 738 заяв-анкет на отримання «Картки харків’янина».

Нагадаємо, з початку 2024 року подано понад 7054 заяви на отримання Картки харків’янина, з яких – 3251 заповнено на Порталі електронних сервісів міста Харків.

Довідково:  «Картка харків'янина» (X-card) - це міський проєкт, який передбачає впровадження персональної карти жителів міста для отримання доступу до соціальних цін на товари та послуги партнерів проєкту. Станом на травень поточного року проєкт «Картка харків'янина» мав 116 партнерів у 12-ти категоріях: «Медицина», «Супермаркети та магазини», «Розваги», «Освіта», «Спорт» тощо.